POZOR - od 1. 9. 2016 změna odesílání e-mailů v univerzitním systému STAG

Vážení studenti,

od 1. září 2016 došlo v univerzitním systému STAG ke změně ohledně odesílání e-mailů.

Na začátku Vašeho studia Vám byla přidělena fakultní emailová adresa, kterou jste mohli používat, nebo kterou jste mohli ve STAGu zaměnit za jinou, vlastní emailovou adresu. Fakultní korespondence Vám pak chodila na tu adresu, kterou jste si nechali zadanou ve STAGu.

Z právních důvodů však je třeba v tomto ohledu provést změnu. Od 1. září Vám veškerá fakultní oficiální korespondence bude chodit na adresu, která Vám byla přidělena na začátku studia, a to bez ohledu na to, jakou adresu jste si do STAGu zadávali. Tato adresa se od 1. září 2016 považuje za Vaši oficiální adresu pro komunikaci s Teologickou fakultou.

Víme, že je to pro mnohé z Vás nepříjemná komplikace, nicméně jsme z právních důvodů nuceni tento krok podniknout.

Nabízí se Vám dvě možností, jak postupovat:

1) můžete začít aktivně používat fakultní emailovou adresu;

2) můžete si ve schránce fakultní emailové adresy nastavit automatické přeposílání zpráv na Vámi zvolenou soukromou adresu.

V příloze toho emailu naleznete stručný a přehledný návod, jak se dostat ke své fakultní e-mailové schránce, kde zjistit adresu a heslo k přístupu do fakultního emailu a také jak si případně přenastavit automatické přeposílání došlých emailů na soukromou adresu.

V případě dotazů technické povahy se prosím obracejte na adresu admin@tf.jcu.cz.

Veškeré pokyny, jak se přihlásit k univerzitnímu e-mailu Vám by odeslány na Váš původní e-mail dne 22. 8. 2016.


Děkujeme za pochopení.

MENU